سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

یوگا

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

یوگا یکی از ورزشهایی است که برای ریلکس کردن خیلی خوبه. 

کمی شبیه مدیتیشن است البته از نظر ریلکس کردن عضلات. یوگا با حرکات کششی آمیخته شده.

من یک دوره تجربه اش کردم.

هنوز هم لحظه آرامش بخشی را که در قسمتی از آن که بایستی روی زمین دراز بکشی و وزنت را به زمین بدهی را به خاطر دارم. بعد از یک روز کاری طولانی بود و من هم حسابی خسته بودم. باور نمی کنید یک لحظه انگار تمام خستگیم رفت. متاسفانه به علت کمبود وقت و مشکل جسمی نتونستم کلاسم را ادامه بدهم ولی اگر دنبال آرامش ذهن و بدن هستید نه کاهش وزن حتما امتحانش کنید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۸
گیتی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی