سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک رفتار آدمهای موفق و شاد

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷ ب.ظ

تا حالا دور و برتون آدمهایی را دیدید که توی هر شرایطی که هستن سعی می کنند بهترین باشند.

به نظر من رفتار این افراد قابل ستایش است و به عنوان یک سبک رفتاری الگوهای مفیدی هستند. خیلی خوش شانس که باشید یکی از این نمونه را ببینید و از رفتارش الگو برداری کنید.

این افراد حتی اگر از ریاست به خدمه یک رستوران هم تبدیل شوند باز در آن نقش هم عالی رفتار می کنند.

یک قانون کلی در مورد همه این نوع افراد صادقه:

مهم نیست نقش شون چیه، دوستش دارن یا نه، اگر بتونن عوضش می کنن ولی اگه مجبور باشن فقط سعی می کنن توی آن هم عالی باشن.

این یک سبک واقعیه موفقیته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۶
گیتی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی