سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

فرصت خوب

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۱۲ ب.ظ

متاسفانه عید امسال با آمدن ویروس کرونا مثل سالهای فبل نبود. اما توی این شرایط هم می شه یکسری کارهای مفید را انجام داد 

یکی از این کارها یک برنامه ریزی خوب و دقیق برای ورزش و کاهش وزن است.

یک برنامه منظم و دقیق فعالیت ورزشی می تونه هم در روحیه ما موثر باشه و ما را از کسالت بیرون بیاره و هم 

باعث سلامتی ما بشه.

افزادی هم که علاقه زیاد به پیاده روی دارن و نمی تونن فعلا بیرون برن می تونن اگه در منزل تردمیل دارن از آن استفاده کنن و اگه ندارن از کلیپ هایی که در یوتیوب برای پیاده روی در خانه هست استفاده کنن من که استفاده می کنم و خیلی هم موثر و خوب هستن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳
گیتی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی