سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

سلام

یکی از سخت ترین کارهایی که بایستی بکنی تمرکز بر زمان حاله

تا وقتی یادم میاد اینو همه جا خوندم و شنیدیم. به نظر راحته ولی واقعا سخته.

بخصوص وقتی از شرایط کاریت رضایت نداری. 

دیروز یه مطلب جالب خوندم که می گفت دلایلی که بایستی شغلتو عوض کنی و من همه دلایل را با هم داشتم.

شاید یکی از کارهایی که بایستی بکنم تغییر شغل باشه. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۰
گیتی خالقی

سلام

این جمله را شنیدید که وقتی اطرافتون فرضا اتاقتون به هم ریخته است نشانه ذهن بهم ریخته است. من باورش دارم. دقیقا وقتی ذهنم پر از فکر و آشفته است اصلا نمی تونم محیط پیرامون خودم را هم مدیریت کنم. البته برعکسش هم صادقه.

بخاطر همینه که وقتی از نظر ذهنی بهم ریخته هستیم، دوست داریم بریم جای خلوت یعنی ذهنمون به خلاء نیاز داره. 

مدیتیشن هم همینطوریه. ذهن را می بره به خلوتگاهT به پایین ترین قسمت ذهنمون، که در آن سکوت بتونیم مشکلمون را حل کنیم.

شاید بگید اینها همه حرف است یا خرافاته. 

اما اسمشو هرچی بزاریم، ذهن آدم تحت فشار نیاز به چیزی داره که خودش را خالی کنه و کمی از فشار بیرون بیاد و گرنه منفجر می شه. پس شاید بد نباشه حتی اگه بتونیم خودمون و ذهنمون را حتی چند دقیقه گول بزنیم. من هنوز دارم سعیمو می کنم تا فشار را از روی ذهنم بردارم.smiley

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۷
گیتی خالقی

سلام دوستان

من تصمیم گرفتم که شرایطم را عوض کنم. خودم فکر می کنم سخت ترین قسمت اینه که افکارتو مرتب کنی تا ببینی دقیقا چکاری می بایست انجام بدی. تا ذهن خودت را آرام و افکارت را مرتب نکنی مثل یک آدم گیج دور خودت می چرخی آخرش هم می بینی هنوز همان خونه اولی.

پس به عنوان قدم اول بعد از تصمیم گرفتن بایستی ذهنم را از تشویش ها آرام کنم. روانشناسها می گن مدیتیشن برای آرامش ذهن و بدن خیلی خوبه. می خوام دوباره ازش استفاده کنم تا ذهنمو آرام کنم. اینجوری مطمئنا بهتر می تونم تصمیم بگیرم. قبلا این روش را امتحان کردم موقعی که می خواستم کنکور شرکت کنم یا وقتی استرس داشتم، برای من جواب داده. ورزش هم خیلی توی این شرایط مفیده. احساس طراوت و شادابی بهم می ده و از سستی که به خاطر استرس درگیرش هستم بیرونم میاره. اینها را در شرایط دیگه امتحان کردم، دوباره بایستی شروع کنم. 

به امید موفقیت smiley

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۴:۵۶
گیتی خالقی

سلام دوستان

آیا براتون پیش آمده که حس کنید فعلا جای درستی قرار ندارید و احتیاج به تغییر دارید؟

تغییر شرایطی که توی آن ثبات پیدا کردید کار راحتی نیست. ولی اگر توی یک موقعیت چه کاری، جه سلامتی دارید درجا می زنید و احساس خوبی هم ندارید بایستی یک تصمیم جدی بگیرید. بایستی تغییر بدید. تغییر هم بدون تصمیم جدی اتفاق نمی افته. معجزه در کار نیست، معجزه همون تصمیم شماست.

من هم توی یک شرایط کاری و جسمی که برام رضایت بخش نیست قرار گرفتم. امروز که این سایت را شروع کردم تصمیم گرفتم، نترسم و شک به خودم راه ندم و مصمم یک تغییر در سبک زندگیمو شروع کنم و تجاربم را برای شما به اشتراک بگذارم.smiley

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۳
گیتی خالقی