سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

هفته اول تغییر عادت غذایی

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

سلام

من چون سر کار می رم هفته اول تغییر عادت غذایی را با خوردن هر روز یک کف دست مرغ پخته شده به همراه سبزیجات پخته و ماست یا سالاد برای ناهار شروع کردم

صبحانه هم سعی کردم اصلا کیک یا کلوچه نخورم و یک کف دست نون با پنیر اندازه یک قوطی کبریت بهمراه یک خیار یا گوجه خوردم گاهی هم تخم مرغ آب پز.

شام هم باز به سمت سبزیجات پخته البته نه لزوما بخارپز رفتم.

نتیجه :

به نظرم چربی های شکمی را کمی کاهش داد در حدی که خودم حس کردم. البته توصیه می کنم شما با مرغ تنها ادامه ندهید چون بعد از یک هفته احساس سر گیجه داشتم و احتمالا مشکل کمبود آهن بود برای همین مجبور شدم قرص آهن بخورم. به نظرم اگه یک روز در میان دو تکه کباب تابه ای را جایگزین مرغ کنید عالی می شه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۹
گیتی خالقی

نظرات  (۱)

۰۹ آذر ۹۸ ، ۱۷:۰۸ ehsangold ehsangold

عدسی معجزه میکنه!!!

هم اشتهارو میگیره همم برای کم خونی خوبه

من خودم امتحانش کردم و نتیجه گرفتم

البته که عدسی برای 2 وعده مناسبه و باید همه چی تو برنامه غذایی باشه

دستتون دردنکنه

اگه دنبال یه هدیه مناسب برای یلدا و ولنتاین میگردین بهتره از محصول جدید ما هم دیدن کنید:

مشاهده قیمت و خرید دستبند سنگ چشم ببر (TIGER'S EYE) مات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی