سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

سبک زندگی من

تجربیات تغییر سبک زندگی من

تغییر عادت غذایی

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

با مطالعه و جستجویی که طی هفته گذشته روی تغذیه و رژیم غذایی داشتم 

متوجه شدم که بایستی مصرف کربو هیدراتم را کم کنم که اصلی ترینش برای ما ایرانی ها نان و برنج است.

یا اقلا بایستی برنج قهوه ای یا نان سبوس دار مصرف کنم.

مصرف شکلاتم را هم یک هفته است حذف کردم. 

اکثر رژیم های غذایی موجود می خوان که گوشت به همراه سبزیجات فراوان به عنوان وعده اصلی باشه و در کنارش میوه هم بخوریم.

البته با وضعیت قیمتهای فعلی در ایران بخصوص یرای گوشت، این رژیم های غذایی هم برامون گرون تموم می شه.wink

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۴
گیتی خالقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی